Eerste week en Camps Bay - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Marloes Dijk - WaarBenJij.nu Eerste week en Camps Bay - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Marloes Dijk - WaarBenJij.nu

Eerste week en Camps Bay

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marloes

15 Februari 2009 | Zuid-Afrika, Stellenbosch

Heey!

Hier weer een berichtje van mij, inclusief wat nieuwe foto’s;)!
Want wat was het strand geweldig waar we gisteren geweest zijn. Samen met onze huisbazin Suna en haar gezin gingen we op pad. Haar man Piet en de een van de twee zonen gingen tennissen en Suna ging supporteren. Wij drieën en hun jongste zoon Onur zijn de hele dag in Camps Bay geweest. Na een tijdje op het strand gelegen te hebben (inclusief gratis zandscrub, wat waaide het hard zeg!), zijn we wat wezen eten aan de mooie boulevard. En natuurlijk kon ik het niet weerstaan een lekker ijsje te nemen! Wat een luxe allemaal in een land met ontzettend veel tegenstellingen! Daarna nog een tijdje op het strand gezeten, met als resultaat enorm rode benen:S! Na ons dagje strand, zijn we samen met het gezin naar de tennisclub geweest waar Piet heeft getennist. Daarna gingen we voor de verandering weer naar een tennisclub, dit keer wat Piet normaal speelt. Niet echt spannend, maar zo kom je nog eens ergens;). We hebben wel een hele mooie route gereden door Kaapstad en omgeving. En ik heb het stadion gezien waar in 2010 het WK gespeeld wordt! Geweldig dus! Ook heb ik Robbeneiland zien liggen, waar we 14 maart trouwens heengaan, en het Waterfront, een bekend gebied met winkelcentrum aan de haven van Kaapstad.

Een zeer geslaagde dag dus! Na een week Zuid-Afrika begin ik me al redelijk thuis te voelen hier. Het was een zware, vermoeiende week, maar toch zeker geslaagd. De eerste indrukken van het land zijn positief. Volgende week begin ik met stagelopen op de Dorotheaschool, waar ik donderdag voor eerst even ben wezen kijken. Het lijkt me een leuke school, dus ik ben zeer benieuwd!

Volgende week dus meer over mijn eerste ervaringen op stage!

De foto's zijn terug te vinden op: http://www.mijnalbum.nl/Album=K4OCTDNO

Kus Marloes

  • 15 Februari 2009 - 14:38

    Mama:

    Heej Marloes
    Wat een mooie foto's en een mooi strand zo te zien. Je bent straks na het rooie zo bruin als een ....... denk ik.
    Veel succes morgen op stage xxxxxx mama

  • 15 Februari 2009 - 14:52

    Marvin:

    Hey Vriendinnetje!

    Iedereen die dit leest, wordt toch spontaan jaloers? Aan het strand liggen, daar hebben de meeste mensen die hier nu in Nederland zijn graag een paar verbrande benen voor over, gezien de Syberische temperaturen hier!

    Hoe dan ook, goed om te lezen dat het goed gaat, die verbrande benen worden inderdaad, zoals jullie moeder al zegt mooooooooooi bruin;)

    Spreek je snel!

    Dikke kus!

    Marvin

  • 15 Februari 2009 - 15:54

    Paulien:

    Genieten zeg! Ik ben stik jaloers!!!!!

  • 16 Februari 2009 - 14:42

    Simone En Mike:

    Hooi Marloes!

    We worden nog jaloers van die mooie foto's en dat lekkere weer bij je! Ziet er allemaal super uit hoor :)

    Veel succes volgende week met je eerste stage dag!

    Liefs Mike en Simone

  • 16 Februari 2009 - 18:54

    Marga Van Oorschot:

    Hoi Marloes,

    Je moeder is vanavond bij ons geweest, haar haar moest gedaan worden. Ze vertelde dat je het erg naar je zin had, dat is natuurlijk al heel leuk. We hebben net de foto's bekeken en het is wel mooi daar. Mooie blauwe zee. We zullen je zeker blijven volgen.
    Maar eerst vertrekken we zelf voor de carnavals vakantie een weekje naar Aruba. Nog veel plezier daar en maak er een mooie tijd van. Ps, hier staat het weer te spoelen.
    Groetjes Marga, adrie en Rob van Oorschot.

  • 18 Februari 2009 - 06:46

    Nicole:

    Heey Marloes!

    Wat een mooie foto's, het ziet er echt mooi uit! Lekker ook een dagje strand, daar heb ik ook wel behoefte aan. ;) Hier in Rotterdam is het vooral heel erg koud. ;) Veel succes op je stage, ik ben benieuwd hoe dat zal gaan. Geniet er van he.

    Kus Nicole

  • 18 Februari 2009 - 09:20

    Petra:

    Heeeejjjj Marloes
    Hier even een berichtje uit het koude Noordhoek!
    Hoe is het met je?
    Als ik naar jouw foto's kijk word ik inderdaad wel een beetje jaloers op je. Vooral het weer daar is natuurlijk geweldig en hier is het echt koud! Hoop dat je eerste stage-dagen ook beetje leuk geweest zijn?

    Lieve groetjes Ad en Petra.

  • 18 Februari 2009 - 16:26

    Jacqueline:

    Hoi Marloes,

    Ik zie het wel, dat komt daar helemaal goed met jou.
    Lekker bruin worden aan het strand! Vast en zeker een keertje naar het Waterfront! Natuurlijk hoop ik dat je veel plezier beleeft aan je stage want dat is toch het voornaamste.

    groetjes
    Jacqueline & the boys

  • 20 Februari 2009 - 17:55

    Wilma:

    Hoi Marloes,
    Ik heb je foto's gezien en ik ben nu al jaloers, het weer is daar natuurlijk erg lekker!!!
    wij hier maar wachten op een beetje voorjaarsweer.
    Je "stulpje" ziet er ook goed uit en je lacht op elke foto dus dat zit wel snor!!!
    Succes met je stage, maar ook dat zal best goed komen!
    Groetjes weer van ons uit het Roosendaalse....Wilma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Stellenbosch

Marloes

Actief sinds 07 Nov. 2008
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 9940

Voorgaande reizen:

08 Februari 2009 - 09 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: