Eerste foto's - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Marloes Dijk - WaarBenJij.nu Eerste foto's - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Marloes Dijk - WaarBenJij.nu

Eerste foto's

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marloes

13 Februari 2009 | Zuid-Afrika, Stellenbosch

Hallo!

Zoals beloofd, hier de eerste foto's!

link: http://www.mijnalbum.nl/Album=ZL738XFX

Kus Marloes

• 13 Februari 2009 - 08:47

Paulien:

leuk leuk leuk!!:)

• 13 Februari 2009 - 10:01

Kimberly:

Hoi Marloes,

Hoe gaat het met je? Hoe bevalt het daar? Je foto's zijn in ieder geval erg leuk! Het ziet er echt mooi uit!

Ik hoop dat je nog veel mooie dingen mag gaan doen daar! Ik ben benieuwd naar je verhalen tot nu toe!
    Succes!

Kus, Kimberly

• 13 Februari 2009 - 14:05

De Frankensteintjes:

bedankt voor je foto,s.
    Voor je vader ligt daar nog veel werk zo te zien op de foto van de bouwplaats,maar je appartement ziet er netjes uit van binnen.
    Kan je goed tegen de warmte of heb je airco.
    Lukt het allemaal met koken en wassen of is er al wat mislukt!
    Veel plezier nog deze week en succes op je stage volgende week!

liefs tante Petra,
    oom Jos,Kim en Stef

• 13 Februari 2009 - 17:44

Winnie:

Hej marloes,

ik hoop dat je het leuk hebt daar, en nog heel veel mooie dingen gaat zien!

• 14 Februari 2009 - 14:16

De Barteltjes:

Hallo Marloes,

We hebben de foto's gezien en het ziet er allemaal heel leuk uit. Ik heb ze uitgeprint voor opa en oma. Ze waren er weer blij mee. Kunnen ze de foto's op hun gemak bekijken (en nog eens en nog eens en ........).Volgende week begint je stage, hoorde ik van je moeder. Spannend maar wel leuk.Veel succes en veel plezier en tot volgende keer.
    Groetjes tante Francien, Oom Jan, Koen en Nicole en Rik en natuurlijk de rest van de beestenbende.

• 15 Februari 2009 - 09:57

Jacqueline:

Hoi Marloes,
    Leuke foto's. Ziet er goed uit. Lekker weertje.
    Al lekker naar het strand geweest heb ik gehoord. Komende week begint je stage pas echt. Veel succes in ieder geval.Een ding weet ik nu wel zeker! Jij slaapt als een roos daar samen met Max en je Adonis vlakbij op je nachtkastje!!
    Groetjes van de
    Dierksjes.

• 15 Februari 2009 - 10:14

Marloes:

He Marloes,

Hoe is het daar? Wat een mooie fotos heb je op je site staan. Echt supermooi.Ben je al een beetje gewend?Vanaf morgen begint je stage toch? Nou heel veel plezier/succes op je stage!

Kus Ramona